דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים בשרון למען עולם טוב יותר 

מאת    [ 26/11/2010 ]

מילים במאמר: 464   [ נצפה 2108 פעמים ]

לו היו בעולם יותר גני אירועים הרי שהעולם היה מקום טוב יותר. אם אנשים היו רק חושבים קצת הם היו מגלים עד כמה גני אירועים בשרון הם התרופה לכל הצרות בעולם. כל מה שצריך לעשות כדי לרפא את העולם הוא להפיץ את האור של גני אירועים בשרון בכל עיר ובכל כפר, בכל ארץ ובכל מדינה, בין כל היבשות, על פני האוקיינוסים, באיים, בהרים, בעמקים, במדבריות ואפילו בקטבים הרחוקים. גני אירועים בשרון הם המרפא לעולם שלנו שבו רב כל-כך הסבל והוא מחכה בכיליון עיניים להצלה ולישועה.

כמו ענבר שמשמר בתוכו שריד כלשהו לעבר רחוק; כמו כספת שבה אנחנו מחביאים את מה שיקר לנו; כמו שמורה שבה מסתתרים פילים וזברות מפני חורשי רעתם; גני אירועים בשרון הם כל אלה והרבה יותר. גני אירועים הם מקום שבו האור והאהבה מחליפים את הפיח והעשן של הערים הגדולות והרועשות שלנו. גני אירועים בשרון הם המקום שבו בדי משי בגווני פסטל מרחפים להם באוויר הצלול של השרון ומשרים את האווירה הייחודית של גני אירועים בשרון: השילוב המיוחד שנוצר מהחיבור של וויסקי עם קרח יחד עם פוקאצ'ות זעירות ושיפודים מסוגננים של בשר טלה ממוזער. העולם עדיין לא נחשף מספיק לכוח המרפא של בדי משי בגווני פסטל – או של גווני פסטל בכלל – והדבר ניכר במצבו העגום שרק ממשיך להתדרדר. גני אירועים בשרון, לעומת זאת, גילו מזמן את הכוח הטמון בעיצוב נכון באמצעות בגווני פסטל ובדי משי ולכן הם נמצאים כמה צעדים לפני שאר העולם בכל הקשור לכוחות מרפא, לשלווה ולאושר.

העולם המתקיים בתוך גני אירועים בשרון שונה כל-כך מהעולם אותו אנחנו משאירים מחוץ לגדרות המעוצבות של גני אירועים. אנחנו משאירים בחנייה את המכונית ובעצם משאירים מאחורינו את העולם של היום יום, עולם השגרה, העולם האכזרי שבו אנו חיים. בכניסה אל גני אירועים בשרון אנחנו משלשלים את ההמחאה אל הקופסא המיועדת לכך. למעשה זה יש משמעות כפולה שניצבת בבסיס החשיבה שמאחורי הרעיון של גני אירועים בשרון. מצד אחד יש כאן אקט של נתינה וכולנו יודעים עד כמה הנתינה מרפאת והופכת אותנו לאנשים טובים יותר. כיוון שאנחנו נהיים טובים יותר גם העולם שבו אנחנו חיים נעשה מקום טוב יותר – זוהי התרומה הישירה שלנו לשיפור העולם ולהפיכתו למקום של נתינה ללא גבולות וללא חרטות (ולא לשכוח לחשב את הסכום בהמחאה בהתאם לקרבתנו לבעלי השמחה, מספר הבאים, הרמה של המקום שנבחר והסכום שהם הביאו לחתונה שלנו.) לאקט הנתינה של ההמחאה יש משמעות נוספת: כדי לשנות את העולם צריך לתת לו משהו, לשלם; אי-אפשר לשנות בלי לשלם מחיר כלשהו על כך. האקט של הנתינה הוא הביטוי שלנו לכך שאנחנו מוכנים לוותר ולהקריב כדי שהעולם יהיה מקום טוב יותר, עולם של גני אירועים: עם בר משקאות חינם, מזנון של אוכל מעוצב, ארוחה של שלוש מנות ורחבת ריקודים עם מוזיקה שאנחנו מכירים ולכן אוהבים.

כל-כך קל לתקן את העולם ולעשות אותו למקום טוב יותר; טוב כמו גני אירועים בשרון, טוב בזכות קיומם של גני אירועים בשרון.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב